ـ برگشت و یا تعویض کالای خریداری شده تا 7 روز پس از خرید، در صورتی امکان پذیر است که اشکال یا ایرادی در کالا وجود داشته و یا، کالا با اطلاعات مندرج در سایت مطابقت نداشته باشد؛ که در این صورت لازم است کالا از حالت پلمپ خارج نشده، تست و یا استفاده نشده باشد.
ـ “عکس محصولات” جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد، به استناد آن نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در سایت است.
ـ لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان امور مشتریان “نیلیا” کنترل و بررسی می‏‌شود؛ و در صورت تائید وجود نقص ، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‌باشد.
ـ این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‌‏شود.
ـ آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود.
ـ در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود (پلمپ بودن / تست نشده / استفاده نشده) توسط “نیلیا” دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
ـ در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در “نیلیا” به اتمام برسد، و “نیلیا” امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.
ـ بازپس گیری کالا در شهر تهران، از طریق سرویس حمل سفارش ها، و در شهرستان ها از طریق پست ـ توسط مشتری ـ انجام می پذیرد.
ـ برگشت وجه پرداختی تا 2 روز کاری پس از برگشت کالا، توسط “فروشگاه اینترنتی نیلیا” و به صورت کارت به کارت انجام خواهد پذیرفت.
ـ برای اطلاع از نحوه برگشت و یا تعویض کالا و پیگیری وضعیت تعویض کالای خود می توانید، از طریق بخش پیام به امور مشتریان ( در پیشخوان حساب کاربری تان) پیغام بگذارید.