حریم خصوصی
“نیلیا” اطلاعات خصوصی کاربران و مشتریان عزیزی که از خدمات سایت استفاده میکنند را محترم شمرده و از آن محافظت مینماید. در این راستا و برای استفاده از امکانات سایت، ضروریست اطلاعاتی از کاربران اخذ شود تا ارائهی خدماتِ مطمئن و امنتری را در بستر سایت فروشگاهیِ خود توسعه دهد.
لذا، از آنجا که وفق قوانین تجارت الکترونیک، فاکتوررسمی و گواهی ارزش افزوده ـ بنا به درخواست مشتریان حقوقی ـ طی فرآیند خرید صادر خواهد شد؛ برای کلیهی سفارشات، اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی (برای اشخاص حقوقی کد اقتصادی و یا شناسهی ملی)، ایمیل، تلفن و آدرس مورد نیاز می باشد؛ لذا، صحت اطلاعات یاد شده الزامی بوده و پاسخ به مشتریان، و یا ارائهی خدمات به ایشان، با تکمیل اطلاعات فوق میسر خواهد بود.
نظرات و نقدهای ارسالیِ کاربران، ممکن است حسب قوانین “فروشگاه اینترنتی نیلیا” ویرایش، و منتشر شود؛ همچنین در صورتی که محتوای پیام، حاوی مصادیق محتوای مجرمانه باشد، “نیلیا” حق پیگیری قانونی و حقوقی اطلاعات ثبت شده را خواهد داشت.
“نیلیا” IP و کوکی را جمع آوری و استفاده مینماید اما، با رویکردهای مناسب مدیریت داده ها و لایه های امنیتی و پروتکل سرور، تلاش خواهد نمود تا از اطلاعات کاربران و دسترسیهای غیر مجاز به آنها، جلوگیری نماید.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات “فروشگاه اینترنتی نیلیا”، کاربران، مسئول حفظ محرمانه بودن نام حساب کاربری و رمز عبور خود بوده و نیز، مسئولیت کلیهی فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود ایشان انجام میپذیرد، مستقیما متوجه کاربر مربوطه خواهد بود.
برای ارسال سئوالات خود در این زمینه، از صفحهی پیشخوان کاربری بخش “پیام به امور مشتریان” استفاده نمائید.
شرایط استفاده از خدمات
قوانین عمومی
مستحضرباشید؛ کلیهی اصول و رویههای “فروشگاه اینترنتی نیلیا”، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندهگان میباشد و متعاقبا، کاربر نیز موظف به رعایت قوانین موصوف خواهد بود.
در صورتی که قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای “نیلیا” در آینده، دستخوش تغییراتی شود، این تغییرات در همین صفحه اِعمال، منتشر و به روزرسانی خواهد شد؛ و شما توافق مینمائید که استفاده مستمرتان از سایت، به معنی پذیرشِ چک کردن بخش مقررات (در هر بار ورود و استفاده از خدمات فروشگاه)، به منظور اطلاع یافتن از آخرین تغییرات می باشد.
ورود کاربران به سایت “فروشگاه اینترنتی نیلیا” از هر طریق و با استفاده از حساب کاربری شخصی و یا سایر روشها، جهت اخذ خدمات، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین سایت بوده، کلیهی ثبت سفارشها و خریدهای کاربران در هر زمان، به تبعِ پذیرشِ این شرایط و قوانین بوده است.
استحضار داشته باشید که شرایط و قوانین جدید و یا تغییر یافتهی مندرج در این بخش، به معنای جایگزینی کلیهی توافقهای قبلی میباشد.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با استفاده از حساب کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، ثبت سفارش کرده و یا از خدمات “نیلیا” بهره میبرد.
طبق “قانون تجارت الکترونیک”، مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری، جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام مینماید.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از خدمات “فروشگاه اینترنتی نیلیا” استفاده میکنید، سفارش را ثبت و یا به “نیلیا” ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواستتان با رعایت کلیهی اصول و رویهها باشد، موافقت میکنید که “نیلیا” نیز، به صورت الکترونیکی ـ از طریق پست الکترونیکی و یا سرویس پیام کوتاه ـ به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا جشنوارهها و پروموشنها، “فروشگاه اینترنتی نیلیا” ممکن است برای اعضا و مشتریان خود، ایمیل، پیامک و پیام ـ از طریق هر یک از صفحات خود در شبکههای اجتماعی ـ ارسال نماید؛ در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیلها، پیامکها و پیامها را نداشته باشند میتوانند، از طریق بخش “پیام به امور مشتریان” حساب کاربری خود، درخواست لغو این سرویسها را بنمایند.
سیاست حفظ حریم شخصی افراد
“نیلیا” متعهد می گردد، اطلاعات خصوصی کاربران و مشتریانی که در اختیار “فروشگاه” قرار دادهاند را ـ در حدود اختیارات قانونی ـ محافظت نموده و تنها، با دستور مقام قضائی، این اطلاعات را در اختیار مرجع ثانوی احتمالی قرار دهد.
مالکیت معنوی
همهی مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات “نیلیا” مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط “نیلیا” جزئی از اموال “نیلیا” محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار “نیلیا” میباشد؛ و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای “نیلیا” محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط “نیلیا” و علائم تجاری ثبت شده نیز، در انحصار “نیلیا” بوده و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات “فروشگاه اینترنتی نیلیا” و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای “فروشگاه اینترنتی نیلیا” محفوظ است.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
“روزِ کاری” به معنی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته ـ به استثنای تعطیلات عمومی و رسمی در ایران ـ می باشد. کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری، و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
البته، کاربران و مشتریان میتوانند ۷ روز هفته ـ طی ۲۴ ساعت شبانه روز ـ سفارشگذاری نمایند.
کلیهی سفارشهای ثبت و خریداری شده در “فروشگاه اینترنتی نیلیا” با ارسال کد سفارش و فاکتور، از طریق ایمیل اطلاعرسانی شده و در صف پردازش قرار میگیرند.
“نیلیا” همواره نهایت دقت و سرعت خود را، برای ارسال و تحویل سفارشهای ثبت شده، به کار میبندد؛ با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در انبارهای “نیلیا” به پایان برسد ـ حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری ـ حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای “نیلیا” محفوظ بوده، مبلغ پرداخت شده طی 48 الی 72 ساعت روز کاری، به حساب مبداء پرداخت مشتری واریز شده و یا، مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین نماید.
“نیلیا” مجاز است بدون اطلاع قبلی، نسبت به توقف سفارشگیری جدید اقدام، و فروش خود را متوقف کند؛ البته کلیهی سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال خواهد شد.
حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای “نیلیا” محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت “فروشگاه اینترنتی نیلیا”، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای “نیلیا” محفوظ بوده؛ “نیلیا” در اسرع وقت (48 تا 72 ساعت روز کاری) وجوه دریافتی را به حساب مبداء پرداخت مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری، با ورود به سایت “فروشگاه اینترنتی نیلیا” میپذیرد از این امر آگاهی داشته، و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزلهی مورد تایید بودن صحت آنهاست و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، “نیلیا” جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
در صورت خرید با استفاده از کد تخفیف یا کوپن تخفیف پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کوپن تخفیف یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، برروی کالای افزوده شده در سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان “فروش ویژه” و یا “حراج” که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
شایان ذکر است، سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کرده و به عبارت دیگر، با پرداخت مبلغ کالا، خرید را نهائی کرده باشند؛ در غیر اینصورت، بدیهی است که “نیلیا” هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
سفارشات، طی 72 ساعت کاری ـ پس از پردازش سفارش ـ به یکی از شرکتهای پستی تحویل خواهد شد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
“نیلیا” همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیهی سفارشها در نهایت صحت، و بدون آسیبدیدهگی به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و “نیلیا” تنها در صورت تایید شرکت حمل کنندهی سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
“آسیبهای ناشی از حمل و نقل” باید طی ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش، از طریق بخش پیام به امور مشتریان به “فروشگاه اینترنتی نیلیا” اطلاع داده شده، و کالای آسیب دیده، به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور، به امور مشتریان ارسال شود.
مرجوع کردن کالا
“عکس محصولات” جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد، به استناد آن نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان امور مشتریان “نیلیا” کنترل و بررسی میشود؛ و در صورت تائید وجود نقص ، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میباشد.
این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط “نیلیا” دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در “نیلیا” به اتمام برسد، و “نیلیا” امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی ، بهداشتی ، مکمل های غذایی و ورزشی
اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی و مکمل ها در سایت “فروشگاه اینترنتی نیلیا”، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی و مکمل ها نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذمشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در سایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و “نیلیا” مسئولیتی ایجاد نمیکند. ضمنا “نیلیا” مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات درج شدهی روی بستهبندی کالا را نداشته، و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالا می باشد.
درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ها و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و “فروشگاه اینترنتی نیلیا” در این خصوص، هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامینکننده و یا تولیدکننده، “نیلیا” صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور به مشتری برمیگرداند.
“نیلیا” نسبت به عوارض جسمی، و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ها (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط شخص مشتری و از طریق شرکتهای مربوط (نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در “نیلیا”، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات “نیلیا” با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. “نیلیا” در قبال درستی و یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی “نیلیا” دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
جشنواره و فروش ویژه
“فروشگاه اینترنتی نیلیا” بر اساس طرح های تشویقی و سیاست های جلب رضایت کاربران می تواند، اقدام به طراحی و برگزاری جشنواره و انواع فروش ویژه در وب سایت خود نماید.
برگزاری هر جشنواره مطابق با قوانین وضع شده آن جشنواره خواهد بود که در صفحه مربوطه، به صورت کامل اطلاع رسانی خواهد گردید.
زمان برگزاری و خدمات هر جشنواره بر اساس تصمیم مجموعه “نیلیا” بوده و سایت “فروشگاه اینترنتی نیلیا” می تواند در صورت لزوم، برگزاری جشنواره ها را به تعویق انداخته یا لغو نماید.
محتوا
“نیلیا” نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است “نیلیا” تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط “نیلیا” دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
کلیه اطلاعات کالاهای ارائه شده در فروشگاه ، عینا مطابق با کاتالوگ آن بوده و مسئولیت صحت و سقم آن با شرکت سازنده میباشد.
سایت “فروشگاه اینترنتی نیلیا” هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت “نیلیا” تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت “نیلیا” ممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویسهای جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در “نیلیا” مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در “نیلیا” قیمتهائی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، “نیلیا” نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، “نیلیا” موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند. هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا ـ با توجه به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود ـ ممکن است جداگانه محاسبه شود.
نمایندگی
“نیلیا” در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا امور مشتریان ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به “امور مشتریان نیلیا” اطلاع دهید.
پرداخت
در حال حاضر، پرداخت وجه محصولات خریداری شده، صرفا در سایت “فروشگاه اینترنتی نیلیا” و از درگاه پرداخت “پی پینگ” میسر می باشد.
از آنجا که پرداخت در “نیلیا” بر اساس سیستم درگاه الکترونیکی بانک های معتبر کشور تنظیم شده است، در صورت بروز اشکال در سیستم پرداخت، بانک ها مسئول مستقیم مشکلات احتمالی بوده و “فروشگاه اینترنتی نیلیا” مسئولیتی در این مورد ندارد.
توجه به این نکته ضروری است؛
در مواردی که ارسال کالا توسط شرکت پست یا باربری انتخاب می گردد، مسئولیت “نیلیا” تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد “نیلیا” مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد. در اینگونه موارد و به منظور احتیاط بیشتر، “نیلیا” کالا را تا سقف ممکن بیمه می نماید (در صورتیکه شرکت مربوطه بیمه ارسال داشته باشد) تا نگرانی از بابت خسارت احتمالی برای مشتریان وجود نداشته باشد. لذا در صورتیکه مشکلی برای کالا بوجود آید، “نیلیا” در راستای اهداف مشتری مدارانه خود، پیگیری های لازم را برای مشتریان انجام می دهد اما پرداخت کننده خسارت، شرکت حمل و نقل مربوطه می باشد.
نکات مهم در هنگام تحویل سفارش
مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش ـ قبل از بازکردن بسته بندی ـ مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
توجه!
در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.
مشتری موظف است در هنگام تحویل گرفتن سفارش، تمام کالاهای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرد.
هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، “نیلیا” دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت، بدین منظور به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به “نیلیا” اطلاع دهند.
طبق دستورالعمل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آن آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده است، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید در هنگام نهائی کردن سفارش، نام دقیق فرد تحویل گیرنده را ثبت نمائید؛ در غیر اینصورت تحویل دهنده ـ به عنوان نماینده “نیلیا”ـ کالا را تحویل نداده و در این صورت هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
شرایط عمومی کاربری
ماده 1: کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، میتواند برای اخذ کلمه عبور جدید از طریق منوی ورود و یا حساب کاربری اقدام کند.
ماده 2: کاربر باید شماره همراه و نشانی ایمیل خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی بهطور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.
ماده 3: به دلیل آنکه در برخی از موارد احراز هویت خریدار از طریق نام و نام خانوادگی ارائه شده در “نیلیا” امکانپذیر است، مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی کاربر، برعهده خود فرد بوده و “نیلیا” هیچگونه مسئولیتی نسبت به مغایرتهای احتمالی ندارد.
ماده 4: کاربر، پس از درج صحیح مشخصات ـ و یا عضویت ـ حق خرید از “نیلیا” را دارد. “نیلیا” متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار، مراقبت نموده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی قضائی ارائه ندهد.
ماده 5: “نیلیا” می تواند بنا به تشخیص خود و عدم صلاحیت خریدار (ارائه اطلاعات اشتباه، تلفن و آدرس غیر معتبر) سفارش را لغو، و از ارسال آن خودداری نماید.
ماده 6: کاربر موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را برای دریافت سفارش در اختیار “نیلیا” قرار دهد. عدم ارائه اطلاعات صحیح بصورت عمدی و یا سهوی ، حق خریدار را از هر گونه اعتراض و ادعا سلب می نماید.
ماده 7: کاربر موظف است قبل از ارسال فرم سفارش خرید، اطلاعات لازم را در مورد کالای سفارش داده شده خود کسب نماید.
ماده 8: کاربر موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست و یا پیک، آن را کاملا بررسی نماید و در صورت مشاهده آثار خرابی و آسیب دیدگی، از قبول آن خودداری نماید.
ماده 9: نام چاپ شده روی فاکتور سفارش، نامی است که کاربر در زمان عضویت ارائه داده است؛ بنابراین “نیلیا” در مورد هرگونه مغایرت نام با هویت واقعی خریدار مسئولیتی نداشته و درصورت بروز هرگونه مغایرت، خریدار حق استفاده از فاکتور سفارش خود را نخواهد داشت.
ماده 10: “فروشگاه اینترنتی نیلیا” در هر زمان مجاز است قوانین و مقررات فروشگاه را در سایت خود تصحیح و یا تغییر داده و کلیه کاربران قدیمی و جدید موظف به چک کردن هر باره، پس از ورود به سایت و رعایت و پذیرش کلیه این قوانین باشند.