رقابت شدید و گسترش آزاد اطلاعات، مواد، نیروی انسانی و سرمایه، استراتژی های جدیدی را می‌طلبد تا بتوان حداکثر ارزش افزوده را برای سازمان و عوامل درگیر با آن شامل تامین کننده و مشتری نهایی ایجاد کرد؛ از این رو، گروه آرایشی و بهداشتی “نیلیا”، با بررسی دقیق زنجیره تامین ـ سازمان ـ مشتری نهایی، و نیز برآوردهای علمی‌و عملیاتی خود، نیک دریافته است که “مشارکت تامین کنندگان و مشتریان درون سازمانی و نیز برون سازمانی با “نیلیا”، می‌تواند باعث یکپارچگی زنجیره ارزش شده و حلقه بهبود مستمر ارزش ـ تامین را به وجود آورده و رضایت تمام عوامل ذینقش را فراهم نماید.

در این راستا، گروه آرایشی و بهداشتی “نیلیا” اقدام به ایجاد زیرساخت ها و بستری مناسب برای پاسخگوئی به مشتریان کلان و عمده خود در حوزه همکاری های سازمانی نموده و از این طریق، مفتخر به خدمات شایسته به مشتریان خاص خود در این گروه شده است.

سازمان ها و گروه های مختلف صنفی و اجتماعی می‌توانند با بهره گیری از خدماتی چون کارت هدیه، کدهای تخفیف، امکان خرید عمده با بهترین قیمت و ناوگان توزیع در سراسر ایران، موجب ارزش آفرینی و کسب رضایت بیشتر همراهان سازمانی و صنفی خود را فراهم آورند.

کارت هدیه
با تهیه کارت هدیه از گروه آرایشی و بهداشتی “نیلیا”، و ارائه ی آن به پرسنل خود به مناسبت های مختلف، این امکان را فراهم خواهید آورد تا گیرندگان این کارت بتوانند، کالاهای مورد نیاز خود را که معتبر و دارای اصالت می‌باشد، با تخفیف از فروشگاه اینترنتی “نیلیا” تهیه نمایند.

کد تخفیف
برخی از سازمان‌ها قصد دارند تا با اعمال شروطی از جمله تاریخ انقضای مشخص، و یا امکان خرید گروهی خاص از کالاها، اقدام به ارایه‌ی اعتبار خرید به کاربران و یا همکاران مورد نظر خود نمایند؛ در این راستا، گروه آرایشی و بهداشتی “نیلیا”، با ارایه‌ی کد تخفیف ـ وفق شروط مورد نظر سازمان‌ها ـ آمادگی همکاری با آنها را خواهد داشت.

 خرید عمده
ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر، پاسخگویی 24 ساعته، بستر شفاف، ارایه‌ی بهترین قیمت، امتیازات اختصاصی ویژه‌ی همکاری‌های مداوم با گروه آرایشی و بهداشتی “نیلیا” می‌باشد.

 ارسال کالا به سراسر ایران
سیستم انبارداری و توزیع فراگیر در سراسر ایران، خدمت ارزش‌افزای دیگری است گروه آرایشی و بهداشتی “نیلیا” تدارک دیده و امکان همکاری با سازمان‌ها جهت تهیه و ارسال انواع کالاها ـ در قالب هدایای جشنواره، قرعه‌کشی و… ـ را میسر ساخته است.

شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر از نحوه‌ی همکاری‌های سازمانی، با نشانیinfo@niliya.ir  مکاتبه فرمایید.

barnds