پرداخت

خیر. در حال حاضر، امکان پرداخت حضوری وجود ندارد.

پس از تکمیل فرایند انتخاب کالا، و ثبت مشخصات و اطلاعات برای ارسال، از طریق درگاه پرداخت امن اینترنتی “پی‌پینگ”، اطلاعات پرداخت خود را وارد نمائید.
برای پرداخت اینترنتی، “شماره کارت بانکی” (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )؛ “رمز دوم پویا”؛ “CCV2” (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده است) و “تاریخ انقضاء” مندرج روی کارت بانکی مورد نیاز است.

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی، انتقال وجه به بانک ناقص باشد. در اینصورت وجه پرداختی بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد به حساب شما برگشت داده می شود. تاکید می شود. در این مورد، نیازی به تماس با “امور مشتریان نیلیا” ندارید.

خیر. در حال حاضر امکان پرداخت به صورت اقساطی وجود ندارد.

لغو یا تغییر سفارش

شما می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود، سفارش یا مرسوله‌ای که از ارسال آن منصرف شده اید را لغو نمایید. باید توجه داشته باشید که این امکان، تنها تا قبل از مرحله‌ی ارسال سفارش امکان پذیر بوده و در صورت ارسال کالا، امکان لغو سفارش نمی باشد.

خیر. بعد از نهائی شدن سفارش و صدور الکترونیکی فاکتور، امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

خیر. پس از ثبت هر سفارش و تعیین شدن شماره سفارش امکان هرگونه تغییر در سفارش وجود نخواهد داشت.

ثبت سفارش

وارد صفحه‌ی اصلی سایت شده و از طریق بخش محصولات، و یا فروشگاه گردی ـ در منوی اصلی ـ کالای خود را جستجو کرده و روی “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید. فرایند کامل خرید در بخش “راهنمای خرید” به صورت کامل توضیح داده شده است.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

خیر. امکان ثبت سفارش تلفنی نیست.

خیر. کالاهایی که دارای قیمت هستند، امکان ثبت سفارش دارند.

بله. شما تنها می‌توانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است، خرید انجام دهید. خریدهای تعدادی (عمده)،  پس از ثبت نهایی بررسی، و در صورت امکان تایید خواهد شد.

فروش ویژه

به دلیل اینکه “فروش ویژه”، یک طرح تشویقی برای خرید است؛ “نیلیا” تعهدی در قبال سفارش‏‌های عمده نداشته و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

زمان دقیق مشخص نیست؛ اما شما می‌توانید هنگام قرار گرفتن کالا در “فروش ویژه”، از طریق امکان “به من اطلاع بده!” و یا دریافت پیام‌های “نیلیا” از آن باخبر شوید.

تحویل‌‌‌‌‌‌‌ کالا

در بخش “ارسال و تحویل کالا”ی پرسش‌های متداول، این فرایند توضیح داده شده است.

بله. هنگام وارد نمودن اطلاعات خرید، شما می توانید شخص تحویل گیرنده را معرفی نمائید.

در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال، کالا آماده ارسال نشود؛ صبح همان روز، از طریق بخش “پیام به امور مشتریان” پیامی مبنی بر تاخیر در تحویل کالا، برای شما ارسال می شود.

موارد متفرقه‌‌‌‌‌‌‌ سفارش

بله. کالاهایی که در “نیلیا” به فروش میرسد، دارای اصالت می باشند.

با ورود به صفحه‌ی “سفارش‌ها”ی حساب کاربری خود، و کلیک روی محصول، می توانید در بخش دیدگاه، نظر خود را اعلام نمائید.

با ورود به صفحه “پیام به امور مشتریان”، در بخش “پیگیری سفارش” درخواست صدور فاکتور نمائید. فاکتور برای شما صادر، و از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

بله. شما می‌توانید با تائید و یا درج ایمیل در بخش “به من اطلاع بده!” به محض ورود کالا به انبار “نیلیا”، از طریق ایمیل دریافتی، از موجود بودن کالا مطلع شوید.

پاسخ و یا پرسش خود را پیدا نکردید؟!