تعویض کالا

تعویض کالای خریداری شده تا 7 روز پس از خرید، در صورتی امکان پذیر است که اشکال یا ایرادی در کالا وجود داشته باشد و علاوه بر این، بسته بندی کالا باز نشده و مخدوش نگردیده باشد.
برای اطلاع از دستورالعمل تعویض کالا، به بخش قوانین و مقررات سایت مراجعه نمائید.

این اتفاق در “فروشگاه اینترنتی نیلیا” غیر ممکن است. تمامی کالاهای عرضه شده در “نیلیا”، دارای اصالت کالا می باشند. در صورت بروز این اتفاق ناممکن، بدون هیچ قیدی، کالا بازپس گرفته شده و مبلغ پرداختی به خریدار عودت خواهد شد.

مرجوع کردن کالا

شما می‌توانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز ـ برای کالاهائی با ایراد فنی ـ و تا 24 ساعت، کالا با ایراد ظاهری و مغایر با سفارش را به ما اعلام کنید.

وجود مغایرت، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق بخش “پیام به امور مشتریان” به نیلیا اطلاع داده شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا، در بسته یندی اصلی خود به نیلیا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

خیر. امکان مرجوع نمودن کارت هدیه وجود ندارد.

مشکلات در تحویل کالا

آسیب‏‏ دیدگی را باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به “نیلیا” اطلاع داده باشید.

بله. در صورتی که آسیب در لحظه تحویل قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید.

بسته بندی کالای مرجوعی

ـ کالا می‌بایست در  کارتن و جعبه اصلی  خود به “نیلیا” بازگردانده شود.
ـ برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
ـ لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان  7  روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
ـ لازم است تمامی اقلام همراه محصول را در بسته بندی و شرایط اولیه قرار داده و ارسال نمایید.
ـ در صورتی که اقلامی به عنوان  هدیه  در کنار محصول ارسال شده باشد لازم است این اقلام نیز بازگشت داده شود.

پاسخ و یا پرسش خود را پیدا نکردید؟!