اخذ امتیاز

امتیاز خرید، بعد از عضویت در “فروشگاه اینترنتی نیلیا” محاسبه می‌شود. توجه داشته باشید که به خریدهای قبل از ثبت نامِ در سایت، امتیازی تعلق نمی‌گیرد.

اعضاء می‌توانند، تمام و یا بخشی از امتیازات خود را تبدیل به کوپن و یا کد تخفیف کرده و با استفاده از کد تخفیف، نسبت به خرید اقدام نماید.

ـ عضویت در فروشگاه / پس از عضویت مشتری در “فروشگاه اینترنتی نیلیا”، 50 امتیاز اخذ می‌نماید.
ـ خرید از فروشگاه / با خرید کالا به ارزش حداقل 50 هزار تومان تا ارقام بالاتر، از 5 تا 20 امتیاز پس از تحویل گرفتن مرسوله توسط مشتری منظور خواهد شد. البته، در صورت درخواست مرجوع نمودن سفارش، امتیازی به خرید مرجوع شده تعلق نخواهد گرفت.
ـ دعوت از دوستان به فروشگاه / برای دعوت از دوستان، و پس از اولین خریدشان از “نیلیا”، 30 امتیاز برای دعوت کننده منظور خواهد شد.
ـ ثبت نظر در فروشگاه / برای هر نظر تائید شده “یک” امتیاز تعلق خواهد گرفت. کالایی که ثبت نظر در خصوص آن می‌شود، می‌بایست توسط مشتری خریداری شده باشد و نیز، نظر ثبت شده باید با قوانین ثبت نظر “فروشگاه اینترنتی نیلیا” منطبق بوده و پس از تایید نظر توسط “نیلیا”، امتیاز در حساب کاربر منظور خواهد شد.

عضویت در باشگاه

همه‌ی کسانی که عضو “فروشگاه اینترنتی نیلیا” می شوند، بلافاصله پس از عضویت، از اعضاء “باشگاه مشتریان نیلیا” خواهند

بود.

خیر. “باشگاه مشتریان نیلیا” در حال حاضر تنها متعلق به اشخاص حقیقی است و حساب‌های کاربری حقوقی و کلیه‌ی سفارشاتی که فاکتور حقوقی برای آنها درخواست می‌شود، امکان کسب امتیاز در “باشگاه مشتریان نیلیا” را ندارند.

سطح اعضاء باشگاه

“باشگاه مشتریان نیلیا” مشتمل بر چهار است:
ـ سطح برنز | با کسب 300 امتیاز | با مدت اعتبار 6 ماه | 1 درصد تخفیف در خرید
ـ سطح نقره | با کسب 1000 امتیاز | با مدت اعتبار 6 ماه | 2 درصد تخفیف در خرید
ـ سطح طلا | با کسب 2000 امتیاز | با مدت اعتبار 6 ماه | 3 درصد تخفیف در خرید
ـ سطح نیلی یا VIP | با کسب 5000 امتیاز | با مدت اعتبار 6 ماه | 5 درصد تخفیف در خرید

اعضاء باشگاه می توانند امتیازهای خود را ذخیره نموده و با آنها، سطح عضویت خود را ارتقاء بخشیده و از تخفیف های درصدی استفاده کنند.

پاسخ و یا پرسش خود را پیدا نکردید؟!